Ofte Stilte Spørsmål

HVORDAN JEG KONTAKTE DERE?

Du kan ta kontakt via vår kundeservice linje, 800 69 233 som er åpen Mandag til Fredag fra 11:30 – 16:30. Utover det kan du sende e-post til contact@enmodalife.com. Vi svarer vanligvis i løpet av 24 timer, med unntak av helligdager og perioder med stor pågang som Jul osv.

HVILKE BETALINGSMETODER GODTAR DERE?

Vi godtar alle kjente kredittkort og debetkort som Visa, Mastercard, American Express osv. Samt PayPal. Vi tilbyr ikke mulighet for oppkrav eller faktura.

ER MINE BETALINGSDETALJER SIKRE?

Ja, vi bruker STRIPE som vår betalingsportal. De er sertifisert og godkjent som «PCI provider level 1» som er det høyeste nivå som kan oppnås innenfor betalingstjenester på nett.

HVA ER LEVERINGSTIDEN?

Forventet leveringstid er 3-5 virkedager. Under perioder med stor pågang kan det ta noe lengre. Ønsker du varen sendt utenfor Europa er forventet leveringstid 5-10 virkedager.

HVOR SENDER DERE FRA?

Våre varelager er innenfor EU, hovedlager er i Sverige.

HVILKE LAND SENDER DERE TIL?

Vi sender til hele verden, eventuelle bestillinger som skal leveres utenfor Europa har leveringstid på 5-8 virkedager.

HVA ER FRAKTPRISEN?

Vår leveringstid er mellom 3-5 virkedager, alle bestillinger over 850 kr er fraktfritt. Under det legges det på 50 kr per bestilling.

HVORDAN BLIR VAREN SENDT?

Alle våre bestillinger blir sendt med FedEx såframt noe annet ikke er spesifert ved bestillingen.

KAN JEG VELGE LEVERINGSADRESSEN?

Ja, du kan selv velge hvor du vil ha varen levert, vi leverer som nevnt over hele verden.

HVA MED MOMS & FORTOLLING?

Siden vi sender varene fra lager innenfor EU selges våre varer ikke inkludert moms og eventuelle avgifter ved fortolling.

HVA MED RETUR OG FEIL PÅ VAREN?

Hvis du mottar en forsendelse fra oss som er skadet og/eller feilsendt, har du fri retur innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Vi anbefaler deg og ta kontakt med support via mail support@enmodalife.com så fort du mottar varen.Ønsker du og returnere en vare som har ankommet uten feil er du selv ansvarlig for kostnaden ved retur. Alle varer som kommer i retur, må være ubrukte og i god behold.

VAREN VAR UTSOLGT DA JEG SKULLE BETALE?

Varer som er i handlekurv blir ikke registrert som solgt eller reservert. Derfor kan dessverre noen andre ha bestilt samme vare før deg. Varer som legges i handlekurv over tid er vil ikke bli definert som reservert.

HVOR OFTE FORNYER DERE VARELAGRET?

Vi får inn nye varer i snitt minst en gang per uke.

HVOR LANG BEHANDLINGSTID ETTER BESTILLING?

Vi behandler og sender ut varene fra vårt lager som oftest i løpet 1-2 virkedager, vi har kvalitetskontroll på alle våre forsendelser hvor vi forsikrer oss at varen er uten feil og inneholder originale merkelapper og eventuelle dokumenter.

ER DETTE EKTE?

Ja, alle våre varer er ekte, vi jobber med flere offisielle underleverandører som håndterer overskuddslager, konkursutsalg og restlager. Vi leverer med ektehetsgaranti.

JEG HAR IKKE MOTTATT ORDREBEKREFTELSE?

Sjekk spam/ søppelpost, ligger den ikke der, ber vi deg vente i 24 timer før du kontakter oss for å se hva som har skjedd.

JEG HAR GJORT EN FEIL VED BESTILLING, KAN DERE HJELPE?

Absolutt! Kontakt oss så snart du kan, så hjelper vi deg. Ved en bestilling tar det som oftest mellom 24 til 48 timer før pakken sendes. Ta kontakt så fort du kan ved eventuell feilbestilling.

QUESTION

DET MANGLER VARER I BESTILLINGEN MIN, HVORFOR?

Slik skal det ikke være. Vi kan gjøre feil når vi plukker varene dine, men vi skal hjelpe deg! Ta kontakt med kundeservice.

JEG HAR FÅTT FEIL VARE, HVA GJØR JEG?

Det er ikke greit. Vi skal selvfølgelig hjelpe deg! Ta kontakt med kundeservice, så ordner vi det.

JEG HAR FÅTT EN ØDELAGT VARE, HVA SKAL JEG GJØRE?

Så leit. Vi ønsker alltid at våre varer skal være i perfekt stand. Kontakt kundeservice så hjelper vi deg.

VAREN GIKK I STYKKER ETTER BRUK, HVA GJØR JEG?

Du har alltid reklamasjonsrett om en vare er skadet eller har feil. Kontakt kundeservice så hjelper vi deg.

HVA SKJER NÅR JEG SENDER INN EN REKLAMASJON?

Vår reklamasjonsavdeling gjør en vurdering. Du mottar en mail når reklamasjonen er klar. Dersom vi har spørsmål til reklamasjonen tar vi kontakt med deg.

MÅ JEG BETALE NOE NÅR JEG SENDER TILBAKE FEILVARER?

Absolutt ikke. Vi står for alle kostnadene.

KAN JEG BRUKE FLERE RABATTKODER SAMTIDLIG?

Nei, det går ikke å kombinere flere rabattkoder.

KAN JEG KOMBINERE GAVEKORT MED RABATTKODE?

Nei, det går ikke å bruke gavekort og rabattkode samtidig.

KAN JEG BRUKE RABATTKODER PÅ SALGS VARER?

Hver rabattkode har egne unike vilkår. Les gjerne vilkårene for å se hvilke varer det ikke gjelder.

ER VARENE NORMAL I STØRRELSEN?

Størrelsen er normal om det ikke er nevnt noe annet i produktinformasjonen. Velg størrelsen du bruker til vanlig.

STEMMR FARGENE PÅ PRODUKTET MED VIRKELIGHETEN?

Vi sammenligner alltid bildet på produktet med den faktiske varen og gjør vårt beste for at de skal stemme mest mulig.

JEG HAR PROBLEMER MED Å LOGGE INN, HVA SKAL JEG GJØRE?

Det kan være ulike årsaker til det. Prøv alltid å starte nettleseren på nytt på mobilen/PC’en. Har du glemt passordet, kan du trykke på "Glemt passord". Dersom problemet vedvarer, kan du ta kontakt med kundeservice.

This is a standard cookie notice which you can easily adapt or disable as you like in the admin. We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website.

Pre-loader